all the people in the crowd

Tja, hej och allt det där. Rätt fin dag idag. Mår bra! Skola idag då, as usual. två lektioner idag. Dena ena 8.15-9.15, den andra 13.30 - 15.25. Så, ja. Hade mycket egen tid mellan lektionerna. Skönt eftersom man får riktigt mycket gjort då! Asbra liksom ;). Tog en sväng på stan också efter skolan. Kollade på en ny läppenna. sen behöver jag en väska också, eftersom att mina nuvarande har gått sönder. Skulle sitta fint emd några mössor och ringar också. Men det får jag ta nästa vecka tror jag :).

Skönt med helg snart. Helt sjukt slutkörd är jag. Massor i skolan, sen sover jag för lite också. Det tråkiga är att jag inte orkar nått på fredagarna typ. Lite synd ju. Iofs vart det ju fest förra fredagen. Men mer än så orkas inte med. Imorgon ska jag och Isabelle (Kellebasi.blogg.se) se på film/idol och bara ta det lugnt. Ska bli riktigt kul och skönt :).



kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0