as i lay there

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Men igår hade jag inte en av mina bästa dagar precis. Inte idag heller. Total break down över skolan båda dagarna. Seriöst. Jag kommer inte klara det här. Jag är allvarlig. Nej, måste prata med min lärare imorgon osv. Aja, nu släpper vi det. Skola från 9.15 (En timmes sovmorgon♥) till 16.25. Kom från skolan vid 17.10. Kul. Hem och kolla på tv och äta. Sen vidare hem till mamma. Nu är det fotboll. Btw. Min lillebror räddade min dag idag när jag kom hem. Hade ju som sagt haf en riktigt jävlig dag. Så kommer jag hem så står Oliver där och säger: "Julia jag har en grej åt dig" Så tar han fram ett tottenhamarmband som han bytt till sig i skolan mot massor fotbollskort som han samlar på (Ungefär som Pokemon, fast med fotbollsspelare ;)). Helt underbar! Det räddade min dag.



kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0