blandar sunt med förnuft, släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet.

Tja! Uppdaterar idag igen ;) Trevligt, tycker iaf jag dårå.. Anyways. Sitter och kolla på Idol. Har missat allt för många avsnitt nu i år. Men, vad ska man göra? Iaf. Hänt idag då? Jo, skola as usual. Gick från 8.15 - 16.30 idag. Mysigt värre. Slutade även med kemiprov. Kan knappast bli bättre! Ha-ha. Iaf, kom hem runt 20 över fem och har inte gjort något speciellt sen dess. Så sjukt skönt. Blir nog lite matteplugg sen dock. Tror så iaf :) Imorgon är det matte med Anders på kvällen så jag känner att jag borde förbereda mig lite inför det, så att jag jobbat iaf några tal ;). Ska se vidare på Idol nu.
BYE BYE

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0