blogga?

Okej. Det var länge sen jag skrev det förra inlägget. Jag har dock funderat på att börja blogga igen, nu ett tag. Men vet inte riktigt om det är värt det. Nej, jag har inte så många läsare, men det är iofs inte det viktigaste heller. Det är skönt att ha en blogg ibland, när man bara vill få ut allt man har att säga. Men ibland känns det bara som en börda också. Man ska tänka på att uppdatera, fundera på vad man ska skriva, hitta på något vettigt osv. osv. Idag var första dagen jag var inne på blogg.se på riktigt många månader, bara för att kolla om det faktiskt fanns några som kollade min blogg. Tydligen var det nästan tre per dag. Så jag gissar väl på att de tre kommer bli glada? nu när jag skrivit något igen. Så, ni tre (om ni nu ens är så många) kan väl skriva en kommentar om jag borde börja blogga igen? Om det är värt det? Om jag ens skriver något vettigt? Och om jag nu gör det, vad ska jag skriva om?


Sämsta kameran på iPhone, jo tack. Jag vet.

kommentarer (:
Postat av: kellebasi

JAAAAAAAAAA DU SKA BLOGGA!! så jag vet vilka hyss du gör på dagarna :D glöm inte att vi ska träna på tisdag, puss <3<3 xoxo kellebasi

2010-09-19 @ 10:48:39
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0