don't bring flowers after I'm dead

Tja gott folk! Jag måste inleda med att säga att jag är så grymt lycklig och glad just nu. BARA för att min kära tröja kommit idag. (Bilder i inlägget under). Ni anar inte hur lycklig fotboll kan göra mig. Kärlek på riktigt! Anyways. Beställde tröjan i början av september och nu har den äntligen kommit! Så fuckin' awesome. Helt galet klart värt 82 pund. Aja. Skola idag som vanligt. Dock är inte allt som vanligt. Ni som vet, ja ni vet. Jag vill inte riktigt skriva om det här. Men de flesta som läser tror jag vet. Anyways. Hade biologi på eftermiddagen och sen stan ett tag. Köpte iofs inget, men kul  att leta lite iaf. Har lite saker jag skulle vilja köpa :). Skulle egentligen sprungit förbi biblioteket, men på nått sätt glömde jag det. Får ta det imorgon ist :) Nu ska jag fortsätta dricka min cola och njuta av min älskade tröja♥
BYE BYE


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0