Hello brooklyn, Hey LA!

Ae, men tja, hej osv. En vanlig fin måndag (Fast, fin vet jag inget om?). Iaf. En. Vanlig. Måndag. Skola från 10.45 -14.10. Dock kom jag inte iväg från skolan 14.10 utan snarare 15.50. Var tvungen att plugga lite kemi eftersom att vi har prov på onsdag. Vi lyckades få vår lärare att skjuta upp provet från tisdag till onsdag. Helt asbra, typ. Imorgon har vi matteprov. Första provet i matte C, vilket också kommer att bestämma mitt betygsmål för kursen. Okej, vad dead serious jag vart helt plötsligt. Jag är annars inte så kalasbra på att vara seriös. Men ibland så, ibland funkar det. Iaf, vid 10 i fyra halvsprang jag upp på mina fina klackar till Söder tull, sedan min buss gick klockan fyra. Hann med den också ;). Kom hem och softa lite framför tvn osv. Sen käk och nu matteplugg. Eller plugg och plugg, jag har iaf tagit fram grejerna och tänkt att jag ska plugga (men vadå? Det är ju tanken som räknas va). Får se hur mycket plugg det blir. Anyways, slänger upp en (eller flera) bilder här. Ganska onödiga/ointressanta, men what ever? ;D

BYE BYE


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0