I will try to fix you

Kör på ett tredje och sista inlägg för idag. Passa på lite när jag har något att säga, vilket jag iofs brukar att ha väldigt ofta. Följde valvakan nyss. Kul ändå, har blivit lite mer insatt på sistone. Det gör allt mycket mera roligt. Kan ju säga att jag är nöjd med resultatet (om man räknar bort SD..). Anyways. Ska försöka fixa headerna här någon dag. Har inga bra bilder bara och jag gör mig ju inte så bra på bild själv, så där har vi ett litet dilemma. FÅ sova på saken tror jag ;). Bloggen blir lite roligare om man lägger in lite mera bilder, så ska nog försöka få till en på dagens outfit (HAHA, får se hur det kommer att gå. Ni som känner mig väl vet att jag inte är så bra på att lova ut saker). Men iaf, jag ska faktiskt försöka. Dagens outfit lär ju isf komma när jag kommit hem från skolan, kommer aldrig ha tid med det innan skolan, tyvärr. Iaf. Nu ska jag ta och sussa lite. Börjar kvart i elva imorgon. Den enda sovmorgonen på hela veckan. Inte helt fel faktiskt. Godnatt då gott folk!

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0