I'm gonna do this, and I'm gonna do this right.

Aa, okej. Nu kör vi. Nu gör jag ett seriöst försök att blogga lite fint. Kanske går det, kanske går det inte. Jag lovar iaf att jag seriöst ska försöka. Idag är det söndag. (Nähe?!). Anyways, söndag är min riktiga vilodag. Jag har aldrig planer på en söndag. Eller ja, jag ser till att aldrig ha planer på söndagar så att jag kan vila/plugga/se på fotboll. Det är vad mina söndagar är till för. Så ja, idag har jag sovit (läääänge), jag sitter just nu och kollar på fotboll och senare idag ska jag försöka plugga lite. Har en inlämning på en grej imorgon som jag inte ens börjat med, kommer iofs inte ta så lång tid att göra, men ändå. Har också två prov på tisdag jag måste plugga till. Det är sjukt mycket i skolan just nu, får hoppas att jag överlever!
Ska köra på en lite "Old fashion"-grej och avsluta mitt inlägg med;
BYE BYE


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0