stop calling, stop calling, I don't wanna talk anymore

Tja! Sitter just nu och kollar på Glee. (Ytterligar en av mina serier ;D). Sjukt bra serie faktiskt. Kul med lite musik också :) Iaf. Hänt idag då? Skolan för det mesta. 8.15 - 15.25. Ifs WS typ hela dagen. Riktigt skönt att få massor tid till att få saker gjorda! Hade två timmar kemi innan vi slutade. Eller ja, det vart inte riktigt två timmar. De första 30 minuterna spenderade vi genom att sitta och vänta på vår lärare som var spårlöst försvunnen. Vi gick runt och letade efter honom men hittade honom inte. Så precis när vi tänker gå hem så dyker han upp och säger att han suttit 30 min i kemisalen och väntat på oss. Vi som har kemi är ca 30 st. Hur stor chans är det att inte en enda kommer på kemilektionen? Så jag förstår inte riktigt varför han inte gick och letade efter oss innan? Anyways. Sprang ner till handelsbanken efter skolan för att lösa in en check också. Sen bussen hem efter det. Nu ikväll har jag vart ute och gått/sprungit med Isabelle. Riktigt skönt. Snart kommer Anders och då blir det matte i ett par timmar.
BYE BYE

kommentarer (:
Postat av: agnes

å , jätte fin blogg . alltså srsly ! :)

2010-09-26 @ 12:21:54
URL: http://pinkhugs.blogg.se/
Postat av: julia.

tack agnes :)

2010-09-26 @ 21:08:14
URL: http://jhagvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0