where are you going now friend, we're fighting against a dead end

Tja gott folk! I'm back and all that. Sitter just nu och kollar på det nyaste avsnittet av How I met your mother. Den serien är sjukt bra! På tal om serier, jag måste erkänna att jag älskar nu när alla serier dra igång igen i USA. Ja, jag följer ju dom där ifrån och laddar ner dom ;). Följer ju en cirka 14 serier från USA. Det blir inte så jättemycket sedan alla kommer på olika dagar. Hinner man inte med, då kan man alltid spara ett eller flera avsnitt till dagar då det inte kommer lika många serier ;). Just nu har jag ju mer plugg än vad jag någonsin haft förut, så vi får se hur mycket serier jag hinner med, tror dock inte att det ska vara nått problem. Nemas problemas så att säga. Iaf, hade matteprov idag. Gick väl helt okej tror jag. Blir antagligen bara ett VG för min del, iaf på det här provet. Ska jobba hårt för att få ett MVG. Har ju matte en gång i veckan med min morbror. (Då ska ni inte tro att det är den enda gången jag jobbar matte, nej nej. Jag jobbar matte varje ledig sekund i skolan). Anyways. Imorgon är det kemiprov. Känner iofs att jag kan det mesta redan. Kemi är iaf någorlunda kul. Ja, bara om man jämnför med biologi. Tog en sväng förbi stan också idag, köpte två saker. Kan slänga upp bilder sen ;) Aja, nu ska jag kolla vidare på mina serier och plugga lite. Måste göra det nu eftersom att det är fotboll sen. My beloved Spurs ♥

BYE BYE


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0