baby, seasons change but people don't and i'll always be waiting in the backroom

Ingen uppdatering igår och ni vet vad det betyder. Ingen bra kväll. Tyvärr är det över nu och det känns rent utsagt piss. Men, man får inte glömma att vara stolt över vad de faktiskt har lyckats att åstadkomma. Det är enormt bra gjort. Tar bara en liten stund att smälta/komma över gårdagen. (Haha. Jag slet av mitt påslakansett, trog ner tavlan och tog av mitt iphoneskal. Idag bojkottade jag). Menmen, annars en rätt bra dag. Var i skolan från 11.15 till 15.30. Fick lite svenska gjord, fick mitt PM godkänt och hann tröttna rejält på matten (Allt är PIs fel. ALLT). Drog upp till stan och köpte min fina skor. Sen bussen hem för att sedan åka iväg till mina kusiner och sitta barnvakt. Råkade somna vid sisådär 8 tillsammans med barnen och vaknade sen upp strax efter nio. Haha. Imorgon börjar jag skolan vid 13.30. Men tror nog att jag tar och åker inte till lunch kanske? Måste öva på min svenska lite. Tal på fredag. Nervöst. Får se om jag sällskap hem eller liknande imorgon efter programmeringen vid 5. Man vet aldrig. Sånt som märks helt enkelt.

Nu ska jag ta och kolla på stylisterna och sen lite greek. Bytte även header nyss. Vet inte riktigt om jag gillar den, men det kändes som om den förra var lite för gammal. Så, vi får se om denna får duga eller om den lär bytas igen. Who knows?

kommentarer (:
Postat av: cecilia

tycker den är fin , nya headern :D



lycka till imorgon nu!

kramsi

2011-04-07 @ 22:43:08
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0