give me a sign, i wanna believe

Känns bra att komma på nu att man har engelskaprov imorgon. Haha. Iofs, vi får faktiskt inget betyg på det men jag känner ändå att jag vill göra bra ifrån mig. Borde egentligen skriva lite mer på mitt tal, men på nått sätt är jag verkligen out of ideas. Inger inspiration alls, vilket inte är bra. Tror jag tar och skjuter upp det till imorgon och diskuterar lite med Viccy och Danne när vi har håltimme. har annars haft en rätt bra helg (minus lite fotboll). Fredagen blev bio med Viccy och Hanna. Filmen var väl sådär, lite småkonstig handling och väldigt förutsägbart slut men samtidigt lite småmysig. Lördagen spenderades först en stund med Tomas. Lite fotbollstittande. (Jag hade iaf en halvlek där jag hade kul åt att United låg under. haha). Han drog vid fyra och då började annan fotboll som inte är värd att nämna. Kvällen spenderades först här med Isabelle och Viccy. Lite fin mat och prat som vanligt. Tog en trip in till stan till ett gäng killar som förfestade. Umgicks där ett tag tills dom skulle vidare och vi drog hem igen. Idag så har jag mest tagit det lugnt, var borta hos Isabelle en stund och pratade lite. Trevligt som vanligt. Annars har det inte hänt överdrivet mycket mer. Har pluggat mycket minder än vad jag tänkt i helgen (dåligt av mig). Få försöka plugga massor nu i veckan. Vi har faktiskt mer i skolan än vad man kan tro. Nu ska jag fortsätta att måla mina naglar, sen bör jag sova.


Ny bild. ...Eller?


kommentarer (:
Postat av: Geirkaja

Great .Now i can say thank you!

2011-09-28 @ 10:18:37
URL: http://geirkaja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0