hey I want it, hey hey, i want it

Fullspäckad lördag på G. Har grejer hela dagen som överlappar varandra. Har lite fritid nu fram till typ halv två sen så börjar allt. (haha, ska ta mig tid till att se spurs varesig det finns tid eller inte dock). Positivt att vakna och dra upp rullgardinen och inse att det är fint väder ute. Alltid en moodraiser. Igår så blev det lite kvällsfika med fina friends på skafferiet. Sånt som man gör när man inte har åldern inne för krogen. Haha. Nejmen, blir nog party här någon helg framöver. Tycker att det är rätt skönt att bara ta det lugnt såhär en helg efter en asjobbig skolvecka. (Okej, jag hade massor att göra men jag hade rätt fina sovmorgonar). Anyways. Fint iaf. Ska ta och käka lite godis och fixa iordning mig så ska jag springa iväg och hämta Oliver från hans kalas! C YA


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0