i need a little more help than i've ever had and i little more love than i've had yet

Hm. En lite dal i humöret idag. Många anledningar till detta. Just nu känns allt jobbig, komplicerat och allmänt åt helvete. Sådär som det kan vara ibland, typ. "If nothing is true, what more can I do?". Fint citat, lite opassande kanske, eller inte. Kan inte riktigt bestämma mig faktiskt. Nej, just nu vill jag bara lägga mig ner och sova. bara vara borta en stund och komma tillbaka när allt känns bra igen. Men jag kör på och hoppas att allt blir bra tror jag. Det enda man kan göra just nu. Orkar inte ta tag i saker orkar inte försöka fixa något som jag inte vet hur jag ska fixa. Ska ta och lyssna lite på musik, kolla efter lite kläder online och sedan kolla på lite serier och må bra. Dricka lite påskmust så att jag inte kan sova också. Alltid fint. Imorgon blir en kort skoldag. Ska bli skönt tror jag.

kommentarer (:
Postat av: cecilia

åhhow, jullsan! gör så! finnes i skolan relativt länge om du så behöva prata loss! absolut jag lyssna. puss sov gott nu <3

2011-04-12 @ 22:29:46
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0