I wanna see your face and know I made it home, If nothing is true, What more can I do? I am still painting flowers for you

Vanlig måndag. Ordinary är väl rätt ord. Engelskaprovet gick bra. Haha, inte så svårt. Fick också mitt svenskatal framflyttat till fredag vilket känns riktigt bra faktiskt. Nu har jag gott om tid till att göra det bra. Annars känns allt som vanligt nu, fast ändå inte. Man känner sig inne i skolan, sådär som att man kan göra nästan vad som helst. Fast ändå känns allt konstigt på något sätt. Kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt. Nej, det är svårt att säga. Menmen, det är bara att köra på, precis som vanligt. Annars så lever jag rätt mycket på musik just nu. Panic! at the disco har nyss släppt en grym ny platta. Imorgon släpper Fm Static en och i maj så släpper all time low sin nya. Kommer bli helt galet bra. Är lite småspänd på Fm Static. Har hört tre låtar redan och dom är riktigt bra faktiskt. All time lows kommer bli asbra, det vet jag redan. Dom kommer förövrigt till Götet i juni. Är så jävla suger på att dra dit. Problemet är att jag måste få med mig lite folk också, tyvärr är det bara jag som är ett riktigt fan av deras låtar. Menmen. Sånt som löser sig hoppas jag. Haha, känner nu att jag bara spyr ut saker, vet inte riktigt vad jag skriver egentligen. Kollar lite på stylisterna och har kommit på att Andreas Wijk sjunger asbra (plus att han är förjäkligt snygg). Alltid något iaf. Nej, nu ska jag nog sova snart. Imorgon är det fysiklabb @ 8.15. Sen lite matte och fysikplugg efter det. Dagen avslutas med en programmeringslektion. Alltid lika mysigt!.


Yes. There it is.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0