i'm gonna loose controll and gonna party all night

Just nu vill jag...
... ha alla pengar i världen och bara gå och köpa upp alla snygga kläder som finns på stan
... ha ett par höga jeansshorts (som jag känner att jag ser bra ut i)
... se all time low spela live
... att det ska bli den 13 maj så att vi kan dra iväg till le stockholmo och se Johnossi (och shoppa)
... göra en kickassbra svenskaredovisning imorgon och bara sätta ett fett MVG
... inte vilja ta livet av mig på matten för att jag inte orkar med den (JÄVLA PI)
... se lite allmänt snygg ut sådär så att jag förvånar mig själv
... fixa fram ett par fina magrutor typ
... hitta ett par apsnygga byxor som man bara vill bo i
... köpa ett riktigt fint läppstift i typ korall/orange
... att min bikini ska komma så att jag kan se hur den ser ut på (fördel om den är snygg på)
... hitta lite klädinspiration någonstans
... hämta den bra gitarren hos mormor
... att tottenham kanske typ vinner massor i helgen?
... att typ city förlorar en hel del också

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0