Just do your best, do everything you can And don't you worry what the bitter hearts are gonna say.

Det är onsdag och det innebär att jag bloggar i text igen. Har faktiskt saknat att få kommentera bilderna jag lagt ut, haha. Även säga några väl valda ord om de dagar jag inte la upp några bilder. Torsdag så träffade jag Josefine en stund på kvällen och kom hem till en överaskning.. Fredag så blev det en runda på stan plus en fin promenad i solen med Tomas. Söndag påsmiddag med släkten. Sjukt fint lov har jag haft, helt underbart! Började undra mot slutet om det var sommarlov eller påsklov. Har faktiskt hunnit med så mycker under lovet som man inte har tid till annars! Idag var det en lektion i skolan och den började 12.45. Kände dock verkligen av att det var 11 dagar sedan jag var i skolan sist. Blev lite svårt att koncentrera sig mot slutet, men jag gissar på att det kommer. Imorgon så är det skola mellan 8.15-16.55 vilket gör att man helt enkelt bara MÅSTE anpassa sig till skolan igen. Lite (mycket) matteplugg lär det också bli som jag inte gjort under lovet. Ska ta och käka lite godis nu. Tror jag!

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0