what's the point of doing anything, if you never know this

Åh. Kollade på mästarnas mästare och dom spelade Johnossi två gånger. Blir lika full av lycka varje gång jag hör dom. (can't wait till den 13 maj). Så håller nu på att lyssna igenom min älskade Johnossilista på spotify. Iaf. Dagen har spenderats med Isabelle. Vi var ute på mina äventyr, nejmen. Vi gjorde en lista över saker som ska hinnas med på lovet och brainstormade saker vi ville göra. Sedan tog vi bilen (nedcabad) in till stan och köpte glass. Satte oss på en bänk i solen och käkade glassen och pratade om allt möjligt. Riktigt fin söndag om jag får säga det själv! Annars inte så mycket gjort. Haha, det är ju trots allt söndag. Har faktiskt bestämt mig för att blogga i bild resten av veckan. Ska få med allt jag gör på bild helt enkelt. Blir en fin utmaning! Hoppas ni gillar det!


Dagens bild!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0