would you lie with me and just forget the world

Har precis lärt mig hur man plockar Chasing cars av snow patrol. Låter dock inte så fint när man har världen sämsta gitarr. Måste verkligen till mormor och hämta anders gitarr snart så jag får lite bra ljud. Måste dock säga att chasing cars kan vara världens finaste låt. Faktiskt. Har många minnen kopplade till just den låten, men inte bara därför. Hade den på repeat när den var ny för typ 4 år sedan. Riktigt fin. Även när jag spelar den akustisk också. (Förutsatt med bra gitarr). Annars svenska NP skrivning i 5 h idag. Gash. Skönt att det är över iaf. Imorgon är det en mattelektion, sen är det lov. Lite påskäggsjakt också iofs. Sedan kanske det blir en finfika med kunskapare och sedan iväg efter det. Fint ska det bli. Hoppas att jag kan vara på bra humör imorgon. Har inte haft det bästa humöret de senaste dagarna. Började i tisdags och har liksom bara blivit sämre. Kanske bara behöver sova lite. Fick skjuts hem av Isabelle från skolan idag. Den tjejen lyckas alltid få mig på bra humör. Så hem kom jag glad iaf! Sedan dess har jag kollat på Off the map och spelat gitarr. Tagit det lugnt helt enkelt. Skönt kan jag lova. Nu längtar jag efter lov. LOVLOVLOV.

(frågan är om jag ens får g på NP svenska. Skapligt många stavfel jag fått rätta i den här texten...)

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0