You kill me, you always know the perfect thing to say, I know what I should do, but I just can't walk away

Det är kaos nu. Vet inte riktigt hur det bli på valborg (Vi har för mycket att välja på, haha) sedan kommer nästkommande veckor i skolan bli rent ut av helvete. Har galet mycket att göra nu och har riktigt många prov och NP på g. Kommer helt enkelt bli mycket pluggande såhär på sluttampen. Känns just nu lite sådär, men jag antar att det bara är att ta sig igenom. Sov typ 4 timmar i natt (haha, drack energidryck till frukost). Sen överlevde jag skolan och nu sitter jag och orkar inte röra mig en centimeter. Var förövrigt iväg på en promenad i solen idag och köpte isglass. En moodraiser helt klart! Nej, nu ska jag ta och dö lite här i min säng.

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0