you light up my sky just like a firefly , your words are more than just a passing breath

Dåligt med bloggning, känns som om jag helt enkelt håller på att gå tillbaka till bara mig själv igen. Skönt med lov. Något otroligt, obeskrivligt skönt. Hoppas att det kan bli en bra vecka och att jag kan vara glad. Har varit smått nere senaste dagarna även fast jag försökt att inte vara det. Imorgon ska jag ut till mormor och morfar för att hämta badmintonrack och anders gitarr. Kanske hinner med lite övningskörning om jag har tur också.
Annars då? Hänt nått speciellt? Nja. I fredags var det endast en mattelektion sedan lov. GALET skönt. Fika med kunskapare + Alex (mirakel). Fint. På kvällen niornas melodifestival för att kolla på Josefine. (Som förövrigt var galet grym). Sen vidare på lite förfest uppe i Haga. Drog dock därifrån rätt tidigt. Skönt sätt att fira in ett lov helt enkelt. Idag har jag sovit massor. Sedan chillat lite med Cicci, Johan och Alex. Käkade pizza, kollat på film och spelat gitarr. Även lite fiskspel med Cicci. Tyvärr förlorade jag.. (Får ta och öva lite när Hugo kommer hem!)




kommentarer (:
Postat av: cecilia

bra att du medgav att du förlorade, hähä. :D



pjuss

2011-04-17 @ 19:12:39
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0