aa fast nä

Så var det det här med att blogga också. Som vanligt är jag inte så vidare värst bra på det, men jag gör mitt bästa! Bloggade inte igår eftersom jag kom hem sent. Var barnvakt åt mina småkusiner under kvällen och kom hem runt kvart i 10. Då satte jag mig och pluggade till första delen av programmeringsprovet jag hade idag. (Det gick bra, tror jag). Sedan gick jag och la mig så att jag skulle få sova lite mer än 7 timmar under natten.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 20.45. Fotbolls står på schemat och jag har längtat hela dagen. Jag vet att jag är konstig men jag längtar verkligen. Det ska bli grymt kul/jobbigt. Har ingen aning om kvällen kommer sluta med glädjetjut eller tårar. Sådant som märks senare antar jag..

Funderar på att göra om designen lite på bloggen. Möjligtvis lite nya bilder (dvs. en ny header) och kanske lite ljusare vårfärger? Måste bara hitta tiden till det också, men det ska nog lösa sig hoppas jag!

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0