All this running and running has got me shattered and lonely

Sprang hem från Isabelle för att käka lite fin mat. Ska strax tillbaka igen, tänkte bara käka lite godis och uppdatera er en liten snabbis. Jag gillar faktiskt att blogga nu. Men jag är ju lite så, det går väldigt UPP och sen mycket NER med saker. Så ni får njuta av min blogglust ett tag nu, sedan kommer den att försvinna för att sedan återuppstå igen.

Iaf. Har hjälpt Isabelle med NkA-provet nu. Haha, lite saker som jag nyligen läste i Bi A, vilket gjorde att jag lätt kunde förklara för Isabelle. Lite nya grejer också som jag fick läsa på lite om för att kunna förklara bra. Jag gillar faktiskt att lära ut saker, believe it or not. Det är kul när man verkligen ser ljuset gå upp, när någon hajar något på riktigt.

Ska slänga i mig lite godis och sen dra igen. Hörs kanske senare!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0