Don't make this easy,I want you to mean it

Inviger mitt sportlov med att plugga matte. Trevliga matte D, fast nä. Kul att jag fastnade på några fina G-tal, jag som vill ha MVG. Fint. Anders råkar just nu vara i alperna också, (tror jag iaf), så inte kan jag fråga honom heller. I'm on my own, tydligen. Jag känner mig iaf mycket duktig som tar mig tid till att göra matte på lovet! Haha, iofs går jag på kunskap och så ligger jag efter = lovplugg. hehe.

Imorgon så bär det av till Sthlm vid 08.40. Ska bli riktigt fin faktiskt. Massor av shopping och lite fika med en efterlängtad Helge! Kan ju nästan inte bli bättre. Har även börjat planera lovet lite smått. Lite fest på fredag kanske, osv.? Känns mycket bra!

Nu måste jag återvända till min matte ett tag om jag ska ta igen allt jag ligger efter. Ses kanske senare!



kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0