I always swore to you that I would never fall apart

Ovanför mitt fönster i mitt rum (hos pappa) finns det en bit vägg på ungefär 30cm upp till taket. Har funderat på att göra något med mitt rum och har nu kommit fram till att jag nog tänker skriva något roligt där uppe. Liksom, som ett livsmotto eller liknande. Kom och tänka på det nån gång när jag låg i sängen. Eftersom att den är mitt mot fönstret så känns det på nått sätt som om det är bland det första man ser när man vaknar. Något som kan betyda massor eller liknande. Iaf. Googlade lite efter schabloner idag efetrsom jag själv inte innehar någon speciell artistisk förmåga så att jag skulle kunna handmåla. Detta är ett ex. av det jag hittade (har skrivit mottot själv. Betyder ungefär Att våga är att göra):


kommentarer (:
Postat av: Hanna

SV: Haha, visst är dom! Ska kolla in den också:)

2011-02-28 @ 14:33:56
URL: http://hannasofiia.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Varför inte To dare is to do!

2011-03-01 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0