I know you're wearing thin down to the cor

Sitter och spelar lite gitarr (igen). Just nu, eller ja nyss, så spelade jag Fall for you med Secondhand serenade. Riktigt fin låt må jag säga.

Kom hem idag vid två typ. Käkade lite lunch och kollade på lite fotboll. Rätt bra fotbollsdag sedan Liverpool förlorade mot West Ham (I'm forever blowing bubbles. Bästa Green Street Hooligans). Sedan så förlorade även Arsenal mot Birmingham i ligacupfinalen vilket innebär att de fortfarande inte vunnit en titel sedan 2005. Vilket till och med Tottenham har gjort (!). Annars så har jag bara tagit det lugnt, tittat lite på the big bang theory och spelat lite gitarr. Är sjukt trött också sedan jag inte sovit så mycket de senaste tre dagarna, har kommit lite andra saker ivägen osv.

Imorgon står sömn på schemat. Kanske även lite plugg. Vi har ju trots allt hemstudiedag.


Bjuder på en gammal bild. Tagen hösten 2009.


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0