i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Skön dag idag. Vaknade runt halv 2 tror jag av ett sms. (Haha, Noah i Askim ska tydligen till tandläkaren igen. Han måste gett fel nummer för detta är det andra smset jag fått om hans tandläkartider. Spännande). Sedan dess har jag inte gjort så mycket. Kollat på the big bang theory, varit på Ica och handlat, bakat kladdkaka och käkat lite. Just nu sitter/ligger jag i sängen och dricker Coca Cola Vanilla. Sjukt asgod. Riktigt underskattad faktiskt. Lyssnar lite på Veronica Maggios låt Jag Kommer också. Inte riktigt min musiksmak i vanliga fall, men just denna låt är faktiskt riktigt bra.

Har lite smått dåligt samvete för att jag inte pluggat något idag. Iofs, så pluggade jag massor matte i måndags, men ändå. Borde kanske ta och läsa lite i min engelskabok. Har annars en vädligt fin tendens att skjuta, speciellt på bokläsning, till sista dagen vilket gör att jag måste plåga mig igenom ca. 200 sidor på en dag. Kanske ska försöka undvika det den här gången. ...Eller?

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0