Just let go of what we used to be, 'cause yesterdays are no use to me

Låååång skoldag som slutar med jag jag är dösdtrött. Typ. Är grymt sugen på glass också.

Andra delen av programmeringsprovet idag. Det gick helt..ok tror jag. Jag gillar programmering. Fick också tillbaka mitt prov från i tisdags, MVG, nöjd Julia. Har fått mycket mer prestationsångest i år. Känner att jag verkligen MÅSTE göra bra ifrån mig för att vara nöjd. Mitt "jag-är-nöjd-med-VG-eftersom-att-jag-inte-orkar-plugga" är long gone. Jag jobbar hårt med matten och fysiken, men det är svårt utan Anders. Jag behöver honom, tror jag..

Anyways. Imorgon ryker metallgrejen i min mun. No more tandställning. Ska bli så galet skönt. 1,5 lååånga år och nu är det dags. Askalasbra. Får lägga upp en lite snygg bild på mitt nya smile imorgon, så får ni se hur det ser ut utan grejs på tänderna. Hihi!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0