the low road for the fast track, make every second last

En trött och lite småsliten Julia bestämde sig för att inte göra något ikväll. Skulle kanske ha träffat Viktor ett tag, men det blev en fika veckan efter lovet istället! (Ja, Viktor. Nu skriver jag det här vilket gör att det inte kan avbokas!). Så jag har tagit det lugnt, kollat lite på melodifestivalen (Which sucks anyways). Sen så har jag kollat lite på film, fotboll, varit iväg på kalas också. Mycket har jag faktiskt hunnit med.

Imorgon ska jag träffa Isabelle och hjälpa henne att plugga till hennes Nk A-prov hon har på måndag. Något är jag ju bra för och några fördelar ska det väl finnas med att gå natur, så därför tänker jag hjälpa henne att plugga. Jag är så snäll ibland. Haha.

Annars har jag även bokat Stockholm på tisdag. Shopping står på schemat med kunskapsfolk. Ska bli riktigt fint faktiskt. Fram med sparpengarna bara, så ska jag se till att hitta något bra att spendera dem på. Annars finns det inte så mycket inbokat på lovet. Träffa folk, sova och plugga lite ser det ut att bli. Även lite barnvakt och hockey ska hinnas med.

Nu ska jag ta och tjuta lite till The Last Song. Haha. Fin lördagsnatt. Annars kanske det blir lite Big bang theory eller så. Man vet aldrig!

kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0