this earthquake weather has got me shaking

Länge sen jag bloggade nu! Har haft fullt upp de senaste dagarna!

Fredagen spenderades på flygvapenmuseumet i Linköping med familjen. Sjukt intressant faktiskt. Var verkligen över mina förväntningar, vilket var bra. Jag tog min tid och gick runt och läste lite, kollade på vraket efter DC-3an som legat på botten av Östersjön mellan 1952-2003. Riktigt coolt. Tog en snabb tripp hem innan Cicci kom och gjorde mig sällskap till Ica och sen bort till mamma. Vi käkade lite osv. Sen anslöt sig lite fler folk. Fin kväll med fina vänner helt klart! (Har inga bilder, för Cicci har dem på sin kamera. Så de kommer när jag får dom av henne helt enkelt!).

Imorse kom pappa och hämta mig hos mamma och så åkte vi upp till Borlänge. Checkade in på hotell och bytte om för att åka till Leksand för att kolla på Hockey. Årets match Leksand - Mora (Slaget om Siljan) väntade på uterink byggt just för denna match. 17319 personer var där. (För er som inte har koll brukar vanliga rinkar ta typ 7000 personer). Riktigt coolt faktiskt! Nu så gick det ju inte riktigt som vi ville, men det var ändå en sjukt grym upplevelse!

Imorgon bär det hem vid 10.30 någonstans. Så det blir nog hem och plugga lite så kanske jag slipper göra det på måndag, så kan jag ta ledig istället!


Cockpit på DC-3an


Vänstersidan av vraket


Jag och Cicci i badkaret av någon anledning..


En av långsidornas läktare


Rinken


15 000 marschaller i gropen bredvid Tegera Arena till förmån för diabetesforskning.


kommentarer (:
Postat av: cecilia

ser ju himla fint ut må jag säga! puss

2011-02-27 @ 10:53:46
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0