this song of freedom

Fredag. Fredag är en bra dag. Jag börjar 11 och slutar 14. Inte mycket fel på den dagen helt enkelt. Idag fick jag dock inte min sovmorgon. Tandläkartid 7.20 stod på schemat, men det var värt det. Tandställningen är nu väck och mina tänder sitter fint. Dock tycker jag att det ser grymt konstigt ut eftersom att jag är van vid att se metall så fort jag öppnar munnen. Räknade lite på hur länge jag har haft den och kom fram till att det var 1 år och 9 månader lite mer exakt.

Annars så firade vi Isabelle lite under lunchen. Hon fyller 18 nästa vecka, men vi vet inte om kommer ses allihopa. Därför passade vi på att ge henne en liten fin present från oss. Medans Danne fick en plunta och en flaska Jack Daniel's så kände vi inte att Isabelle kanske ville ha samma sak, därför så köpte vi henne en Tomas Sabo-berlock till hennes armband. Hon blev jätteglad och nöjd, vilket var bra! (Och nej, jag är inte ALLS sugen på att fylla 18 själv, nej...)

Ikväll blir det fest med fina kunskapare plus några okunskapare. Blir säkert mycket trevligt. Kan lägga ut en bild på vad jag tänker ta på mig när jag har bestämt mig!


Såhär ser jag ut utan tandställning!


kommentarer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0