Three, two, one go.

Okej. Jag har bestämt mig. Jag ska försöka blogga. Suget har uppstått och insperationen är tillbaka antar jag. Hur länge jag kommer finnas kvar här har jag ingen aning om. Det jag vet är att jag kommer blogga ett tag, sluta, för att sedan ta upp det igen. Ett vanligt mönster inom saker jag gör. Åker även till Thailand över jullovet i år vilket innebär bloggning under dessa dagar, that's for sure.

Anyways. Har pluggat massor av engelsk litteraturhistoria och tog nyss en paus. Det är ju så jäkla tråkigt. Men, måste man så måste man. Right? Oliver ligger uppe i soffan sjuk. Feber. Hugo har varit i veckan och fram tills igår och nu Oliver. På nått sätt känns det som om det är jag som står på tur. Dock vägrar jag att bli sjuk. Imorgon vill jag vara frisk, för imorgon är det en bra dag. En sjukt bra dag. Mycket fint som kommer att hända hoppas jag och jag vägrar missa någor för att mina bröder smittat mig med feber. No way in hell. Känner iofs nu att jag har ont i huvudet och känner mig lite sådär småjobbig, typ sjukkänsla. Men nej, sjuk tänker jag inte bli. Borde käka lite och sen fortsätta att plugga lite litteraturhistoria.Har ju trots allt prov imorgon och jag tänker inte misslyckas på detta prov också, för nu har jag faktiskt ingen ursäkt längre.

Hoppas att det finns några läsare som uppskattar detta. Egentligen vet jag att det finns det, hihi. Jag älskar er alla.

kommentarer (:
Postat av: cecilia

cissi uppskattar mkt :*

2011-02-14 @ 18:31:46
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0