to bring an end to promises, that I make in times of desperate conversation

Uppdaterade inget igår. Var för arg för att göra det. Fotboll is the reason.

Anyways.
Hade en jättebra dag i Sthlm med fina vänner! Träffade även Helge ett tag och tog en fika inne i stan vid plattan. Annars så var det shopping som gällde. Vi sprang runt på Åhlens, Drottning, Sergelg, Sergelgången, Gallerian osv. Mycket trevligt och roligt! Jag fick med mig ett par skor och en jeansväst hem. Nöjd Julia. Tog tåget hem vid 18.23 och landade hemma vid typ 20.40. Såg lite CL-fotboll ett tag inann jag slog över till matchen som jag taggat hela dagen för att se. Den blev dock inte så kul.. Slutade med att jag var så sur att jag bestämde mig för att gå och lägga mig vid typ 23.00. Haha. Händer aldrig annars, men jag igår så, ja.

Nu har jag precis städat mitt rum. Ska hämta min bror på skolan vid 4 och sen så ska jag vidare!


kommentarer (:
Postat av: cecilia

som jag nyss sa, typ , ha det så kul sen puss!

2011-02-23 @ 16:02:52
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0